Lata kontemplacji

Słowo rozważanie nie jest używane jednolicie do wnętrza literaturze chrześcijańskiej. Może nazywać się owo samo, co medytacja ewentualnie dumanie dodatkowo ma na myśli w owym czasie medytowanie o czymś. Tutaj słowa medytacja używamy wyłącznie na wskazanie chrześcijańskiej bezprzedmiotowej formy modlitwy. Nie chodzi przenigdy o medytowanie ponad jakąś treścią. Jest to poniekąd ilość doświadczenia na zewnątrz aktywnymi siłami naszej potocznej świadomości. Słowo "rozmyślanie" pochodzi z łaciny. "Contemplari" znaczy "spostrzegać". tutaj. Celem jest intuicja wewnątrz siebie samego, widzenie tego, co boskie w nas dodatkowo stworzeniu w postaci uwewnętrznienia czy doświadczenia pozycja naszymi intelektualnymi możliwościami. Kontemplacja jest względnie stanem doznawania niż stanem aktywnego działania. Tego stanu nie wolno przyuczyć, pomimo tego ledwo wzbudzić. Dlatego osoby praktykujące kontemplację, co najmniej na początku, potrzebują duchowo doświadczonego człowieka, który je poprowadzi, zaś od chwili którego iskierka być może przeskoczyć, ażeby wewnątrz uczniu, do wnętrza uczennicy rozżarzyć ten już sam ogień. Zadatki do tego są wrodzone każdemu człowiekowi. W kontemplacji jest dozwolone nagrodzić czwórka fazy:1. Modlitwa jako szlak komunikacyjny aż do kontemplacji. 2. Doznanie własnego bycia - pacierz spokoju. 3. Doświadczenie oświecenia. 4. Wcielenie doświadczenia oświecenia.Pierwsze dubel fazy dadzą się osiągnąć przy użyciu każdego człowieka zdrowego fizycznie oraz psychicznie. Prowadzą one aż do stanu wielkiego spokoju i głębokiego pokoju. W religijnym obszarze nazywa się ów położenie "modlitwą spokoju". Jako proste bycie wewnątrz obecności Boga. Jest owo talia kontemplacji. Człowiek patrzy do wnętrza swoje własne bycie. Doświadcza w ten droga Boga bliżej również głębiej niż u modlitwie ustnej bądź rozważającej. "Modlitwa spokoju" wpływa zazwyczaj ciężko na osobowość. Jednakże nie chodzi tu nadal o mistyczny poziom we właściwym sensie. Ten pojawia się zaledwie do wnętrza fazie trzeciej zaś czwartej. Mistyczny liczba przydarza się człowiekowi: negacja logiczna wolno go wywołać aktem woli, toż wyłącznie upichcić na mocy trening modlitwy. Ten, komu dane jest wtłoczyć się do tej przestrzeni, ten na nie wcześniej co doświadcza, co owo znaczy, wielbić Boga ze wszystkich sił. Bóg tenże daje takiemu człowiekowi nowe siły, za sprawą którym prawdopodobnie on ubóstwiać Boga. W praktyce te kwartet kroki nie występują osobno, lecz krzyżują się plus zachodzą na siebie.Wspinając się coraz to wyżej w środku swych duchowych pragnieniach, gość odkrywa kontemplację jako świat nie ostatkiem sił możliwą dla siebie, jednakowoż i sobie zadaną. Pragnąc kontrować na taki maniera łaski szuka sposobów pogłębienia swej modlitewnej formacji, oraz stylu życia, który by odpowiadał wewnętrznym natchnieniom.W historii myśli kontemplacyjnej stawiano sobie eksperymentowanie, na tak dalece gość o własnych siłach, przypuszczalnie naruszyć bramę kontemplacji. Mówiono o tzw. kontemplacji nabytej, w odróżnieniu od wlanej. Tę pierwszą można by nazwać modlitwą prostego spojrzenia, czyli też modlitwą głębokiego milczenia, gdzie pokoju dostępują nie ostatkiem sił psychologiczne, ale również głębsze warstwy bytu. Główną rolę odgrywa miłosna wiara. W niej iluminowany intelekt mocą Ducha Świętego zaczyna głębiej spostrzegać rzeczywistość. Jak stwierdza Gaudium et spes: Dzięki darowi Ducha Świętego dochodzi homo sapiens przy użyciu wiarę do kontemplacji dodatkowo pojmowania tajemnicy planu Bożego (GS 15). Kontemplacja wyraża niezwykłe, nieustanne istnienie myślą zaś sercem tuż przy Bogu (por. PC 5), między Jego tajemnic, zwłaszcza odnośnie do człowieka. Początkiem kontemplacji są oczy zwrócone na Boga, zaledwie na Boga. Pośród wielu miłosnych poznań dokonuje się wprowadzenie do wnętrza nową duchową topografię.Pośród niej rozkwita toń serca do wnętrza gorącym spojrzeniu, czystym, pełnym ufności, zwróconym ku Ojcu w środku niebiosach. Aby wleźć wewnątrz dziedzinę kontemplacji, wewnątrz niezwykłą nocna pora kontemplacji wypada okrasić klasyczny inskrypcja św. Jana od czasu Krzyża:Orygenes do wnętrza Contra Celsum pisze: Zamknijcie wasze zmysły, wznieście opinia waszego ducha a oddalając się od momentu ciała, otwórzcie oczy waszego ducha – owo osobny postępowanie, iżby doświadczać Boga.Św. Jan od Krzyża: Dusza powinna przed chwilą z miłości obserwować na Boga… dochowywać się niewzruszenie z miłosną uwagą, i prostą również szczerą niczym ten, który otwiera oczy spośród myślą o miłości (ŻPM 3,33). Kontemplacja wewnątrz swej istocie wiąże się z otwieraniem oczu spośród miłości. Mieć zakochane oczy. tzn. uznać ofiarowaną uczucie dodatkowo odpowiedzieć kochając. Dlatego rozciąga się płeć słaba na życie. Być zdolnym do kontemplacji znaczy znaleźć, iż jestem miłowany, iż jest Ktoś, który tęskni. 2. Kontemplacja lectio divinaBenedyktyńska obyczaj kontemplacyjna lectio divina przekazana została w formie listu o. Guigo Kartuza aż do brata Gerwazego. Guigo II (zm. circa 1193 roku) wstąpił aż do zakonu wewnątrz Grande Chartreuse, którego został wieloletnim generałem, jednak w końcu poświęcił się wyłącznie kontemplacji również pokucie. W listowie zawarł klasyczne pouczenia kształtujące masa pokoleń monastycznych: Gdy pewnego dnia, zapracowany pracą ręczną zacząłem rozważać o ćwiczeniu się człowieka duchowego, naraz duszy rozmyślającej ukazały się czwórka stopnie duchowe, i to jest: czytanie, rozmyślanie, modlitwa także kontemplacja. […] Czytanie (lectio) jest wskutek tego pracowitym rozważaniem Pism z wielką uwagą. Rozmyślanie (meditatio) jest gorliwym działaniem umysłu, szukającego - drogą własnego rozumowania - poznania ukrytej prawdy. Modlitwa (oratio) jest pobożnym wysiłkiem serca, mającym na celu oddalenie złych rzeczy zaś osiągnięcie dobrych. Kontemplacja (contemplatio) jest uniesieniem pod adresem Bogu trwożliwego umysłu, kosztującego radości słodyczy wiecznej.Właściwości czterech stopniOkreśliwszy więc wcześniej cztery stopnie, pozostaje nam widzieć ich właściwości. Czytanie zatem szuka słodkości błogosławionego życia, rozmyślanie znajduje j ą, pacierz prosi o więcej, dumanie smakuje . Stąd dodatkowo sam jeden Pan mówi: Szukajcie, natomiast znajdziecie, kołaczcie, natomiast otworzą wam. Szukajcie w poprzek oczytanie, a znajdziecie na wskroś rozmyślanie; kołaczcie na modlitwie, oraz będzie wam otworzone w środku kontemplacji. Czytanie jak gdyby podaje aż do ust niesamowity żywność, rozmyślanie rozgniata go natomiast przeżuwa, pacierz wydobywa smak, kontemplacja zaś jest samą słodyczą, która raduje zaś nasyca. Czytanie dotyka prawie że wyłącznie powierzchni, rozmyślanie przenika głębiej, modlitwa jest prośbą pełną pragnienia, rozpamiętywanie - radością otrzymanej słodyczy.[…]RozmyślanieUważne w takim razie rozmyślanie, postępując w przód nie pozostaje na zewnątrz, nie tkwi na powierzchni, głębiej posuwa stopę. Przenika wewnętrzne sprawy, przeszukuje każdą spośród osobna. Pilnie rozważa, iż Jezus nie powiedział: błogosławieni czystego ciała, acz serca. Bo nie wystarczy posiadać ręce czyste odkąd złych uczynków, pod warunkiem podobnie umysłu nie obmyjemy ze zdrożnych rozważań. Potwierdza owo estyma proroka, mówiącego: Któż wstąpi na górę Pana ewentualnie który stanie do wnętrza Jego świętym miejscu? Człowiek rąk nieskalanych dodatkowo czystego serca. Jak gorliwie musiał roztrząsać tę niewinność serca tamten prorok, skoro przeciwnie modląc się mówił: Serce czyste stwórz we mnie, Boże dodatkowo podobnie: Jeżeli znalazłbym nieprawość do wnętrza mym sercu, Pan by mnie nie wysłuchał. Dusza dlatego rozmyśla o tym, na sposób wielce troszczył się o tę schludność beatyfikowany Hiob, który mówił: Zawarłem koalicja z moimi oczami, by nawet negacja logiczna zerknąć na pannę. Oto niczym niezwykle strzegł się ślubny sakralny, który zamykał swoje oczy, by negacja logiczna obserwować na marność, aby niebacznie negacja logiczna zobaczyć tego, czego - zachęcony - mógłby pożądać. […] Dusza, zapalona takimi pochodniami, takimi rozbudzona pragnieniami, rozbiwszy słoiczek alabastrowego olejku, zaczyna wyczuwać jego słodkość - nadal negacja logiczna smakiem, jakkolwiek nieomal powonieniem. I myśli, jakim sposobem słodko byłoby doznawać tej czystości, o której dzięki rozmyślaniu wie, jak na przykład nadzwyczaj jest miłą. Lecz cóż uczyni? Płonie pragnieniem posiadania, natomiast nie widzi w sobie sposobu, wzorem mogłaby ją posiąść: im więcej szuka, tym więcej pragnie. Gdy mnoży rozmyślania, pomnaża również smutek, ponieważ pragnąc słodyczy czystości serca, negacja logiczna przypadkiem jej posmakować. Albowiem ten, który czyta ewentualnie rozmyśla, negacja logiczna przypuszczalnie zauważać owej słodyczy, chyba że negacja logiczna będzie mu to dane spośród góry […]ModlitwaDusza zatem widząc, że sama z siebie negacja logiczna być może osiągnąć cel aż do upragnionych słodyczy poznania i doświadczenia a iż im z większym natężeniem zstępuje wewnątrz idiota serca, tym bardziej raduje się Bóg, upokarza się i ucieka się do modlitwy, mówiąc: Panie, który ukazujesz się przed chwilą ludziom czystego serca, oto na wskroś czytanie zaś rozmyślanie badałam, jako mogłabym posiąść prawdziwą schludność, abym w ciągu jej pośrednictwem mogła na skroś lub niemniej w małej części wydedukować Ciebie. Szukałam Twego oblicza, Panie, oblicza Twego poszukiwałam. Długo rozważałam wewnątrz mym sercu, aż rozgorzał w przedtem żar natomiast głód, by z większym natężeniem Cię poznać. Dajesz mi się uchwycić sens, gdy łamiesz na rzecz mnie chleb Pisma Świętego, także im z większym natężeniem Cię poznaję, tym z większym natężeniem zawrzeć znajomość Cię pragnę, nuże negacja logiczna powierzchownie, podług litery, wręcz przeciwnie poprzez doświadczenie.[…] Kontemplacja Tymi również podobnymi słowami, pełnymi ognia, psyche rozpala swoje zapał, okazuje swoje uczucie. Tymi śpiewami przywołuje Oblubieńca. Pan zaś, którego oczy patrzą na sprawiedliwych, natomiast uszy Jego otwarte są na ich prośby, nie czeka poniekąd aż skończą się te błagania, wprawdzie przerywając tempo modlitwy pospiesznie się ukazuje i szybko wybiega w przeciwieństwie spragnionej duszy natomiast rozlewając rosę niebiańskiej słodyczy, namaszczając najlepszym olejkiem, ożywia ją zmęczoną, pragnącą - nasyca, wysuszoną orzeźwia oraz sprawia, wewnątrz przedziwny strategia umacniając, ożywiając, upajając plus otrzeźwiając, że zapomniawszy o rzeczach ziemskich, pamięta płeć słaba wyłącznie o Nim. I podobnie wzorem cielesne żądze zwyciężają duszę naprawdę wybitnie, iż porzuca niewiasta wszelkie przeznaczenie rozumu, natomiast istota ludzka staje się niby taki sam namacalny, no tak też z wykorzystaniem tej niebieskiej kontemplacji wszelkie poruszenia cielesne faktycznie są pochłaniane także opanowywane na mocy duszę, że padlina w tym momencie w środku niczym się jej negacja logiczna sprzeciwia dodatkowo człowiek staje się jakoby wypisz wymaluj duchowy. 3. Kształtowanie ognika miłościŚw. Bonawentura (Giovanni Fidanza, 1217-1274), w trakcie studiów w Paryżu wewnątrz 1243 związał się spośród zakonem franciszkańskim. Po dwudziestu latach uprawiania teologii, został wybrany na generała; następny purpurat tudzież arcypasterz Albano. Rozwijając tajemnicę duchowego wzrostu w Rozmowie z samym sobą o czterech rodzajach modlitwy myślnej, Doktor Kościoła zakreśla kierunki krzyża:Przedmiotem pobożnego duchowego ćwiczenia mają istnieć rzeczy wewnętrzne również zewnętrzne, głębokie plus wysokie.Po zupa, dusza pobożna powinna poprzez wprawa duchowe odwrócić promień kontemplacji na swoje wnętrze, żeby odwiedzać, jakże jest ukształtowana dzięki naturę, zniekształcona dzięki grzech, naprawiona poprzez łaskę.Po drugie, powinna przestawić promień kontemplacji na rzeczy zewnętrzne, żeby rozpoznać, na miarę niestałe jest ziemskie gama, wzorem niewiadoma ziemska buta a jako żałosna ziemska wielkość.Po trzecie, powinna przydzielić promień kontemplacji w odniesieniu do głębi, żeby uchwycić sens nieuniknioną nieodzowność ludzkiej śmierci, straszną dryl Sądu Ostatecznego zaś karę piekła negacja logiczna aż do zniesienia.Po czwarte, powinna wycelować promień kontemplacji pod adresem wysokości, żeby uchwycić sens niebieską rozradowanie, jej nieocenioną liczba, niewymowną uniesienie natomiast nieskończoną wieczność.Duszo pobożna, oto jest tamten beatyfikowany krucyfiks, specjalny czterema kierunkami, na którym na skroś ustawiczne rozmyślanie winnaś zawisnąć razem ze swym najsłodszym oblubieńcem Jezusem Chrystusem. Oto jest tamten południowy łóżko, zaopatrzony w kwartet koła, na którym na skroś usilną kontemplację winnaś wkraczać aż do pałacu nieba, w środku znak za swoim najwierniejszym Przyjacielem.W dziełku Trzy wartościowy, ewentualnie ostrzał miłości, zostawił praktyczne wskazania dla wejścia na drogę kontemplacji.Powiedzmy, jakże mamy musztrować się do wnętrza stosunku aż do ognika mądrości. Należy to działać w środku takim porządku:

Słownik tłumaczy, iż nawrócenie polega na uznaniu zła, które się popełniło natomiast podjęciu decyzji o tym, ażeby tego negacja logiczna powtarzać. Oczywiście owo słuszne, lecz w środku Piśmie św. greckie wyraz oznaczające nawrócenie, metanoia, ma o wiele szersze znaczenie. Oznacza ono zmianę myślenia, która z kolei prowadzi aż do zmiany sposobu działania tudzież reagowania do wnętrza naszym życiu. Przed Chrystusem nawrócenie oznaczało powrót aż do przestrzegania Prawa – powaga tego, co ono mówi, plus stanięcie w środku posłuszeństwie poniżej niego. Ale Jezus, rozpoczynając swoją publiczną działanie, powiedział: „Nawracajcie się tudzież wierzcie wewnątrz Ewangelię”. On sprawił, iż te para aspekty – Prawo również kult – uporczywy się jednością, a nawrócenie miało później mienić się nie tyle opinia z powrotem, tak dalece pójście do przodu. Dobra Nowina jest czymś, do wnętrza co wkraczamy w poprzek wiarę. To znaczenie głosili później apostołowie w dniu zesłania Ducha Świętego: „Nawróćcie się – powiedział do nich Piotr – dodatkowo niech jakikolwiek spośród was ochrzci się do wnętrza imię Jezusa Chrystusa na rozgrzeszenie grzechów waszych, a weźmiecie w środku darze Ducha Świętego” (Dz 2, 38). Co skutkiem tego składa się na nasze nawrócenie? TRZY KROKI DO NAWRÓCENIA1. Przyjęcie zbawczej miłości Jezusa Chrystusa, podjęcie decyzji o przyjęciu Go jako swojego Pana natomiast życiu jako Jego uczeń. Jednocześnie jest owo największe praktyka wolności, jaka jest nam dana. 2. Żal za grzechy. Grzech owo nieposłuszeństwo wobec Boga, dlatego powinniśmy pluć sobie do wnętrza brodę, podczas kiedy go popełniamy. Jednak zdołowanie z powodu grzechów to w dalszym ciągu nie nawrócenie – jest przed nie prędzej impreza życia, w środku którym negacja logiczna ma już potępienia. Nie chodzi toteż o przywiązanie smutku (samo do wnętrza sobie destrukcyjne), pomimo tego o boleść, który prowadzi aż do przemiany serca. Spowiedź jest wyrazem nawrócenia i jest konieczna do tego, abyśmy mogli wprawić aż do porządku naszą relację z Bogiem, tedy ten sakrament jest na rzecz nas wielkim darem. Uczciwe przyznanie się również wyznanie naszych grzechów rozpoczyna się od chwili pracy Ducha Świętego wewnątrz nas, który prowadzi do przyjęcia przebaczenia tudzież aż do przemiany naszego serca.Jednak wiele osób wyznaje wciąż te same grzechy oraz negacja logiczna widzi żadnej poprawy. Wierzy, że zostały im one przebaczone, acz jest jakaś rafa, która negacja logiczna pozwala im zgodzić się mocy nawrócenia. A to naprowadza nas na trzeci aspekt nawrócenia.3. Uwolnienie od momentu zwodzenia. Częścią każdego grzechu jest zwodzenie, co Jezus potwierdził na krzyżu, mówiąc: „Ojcze, przebacz im, bowiem negacja logiczna wiedzą, co czynią”. Po ludzku wiemy dostatecznie niemało, aby zgodzić się obciążenie zbytnio wszelkie zło, jakie uczyniliśmy. Jednak nie jesteśmy aż do końca świadomi tego, co pociąga za sobą krajowy grzech. Nie rozumiemy wewnątrz pełni, w charakterze wielce obrażamy Boga, jako ranimy samych siebie a jako ogromnie szkodzimy innym. Gdybyśmy owo zobaczyli, o wiele mniej byśmy grzeszyli. A nie widzimy, toteż że ojczulek kłamstwa przyczynia się (za pośrednictwem to znaczy bezpośrednio) aż do naszego grzechu. Zachęcam do ogromnie ważnej refleksji: jako kant dodatkowo zwodzenie złego ducha działa wewnątrz moim życiu. Ta świadomość jest niezwykle istotna, ponieważ wystawienie pokus na światło Boże jest na rzecz nas drogą do wolności w środku Chrystusie.NA WŁASNEJ SKÓRZE… 40 lat temu, wewnątrz 1970 r. tenże doświadczyłem chrztu wewnątrz Duchu Świętym natomiast spotkałem Jezusa. Zacząłem w takim przypadku odczytywać Pismo św. tudzież kiedy przeczytałem Nowy Testament – uświadomiłem sobie, że wiele z niego negacja logiczna rozumiem. W jaki wyjście ci wszyscy mieszkańcy, o których jest przemówienie w Ewangelii, byli uwalniani za pomocą Jezusa z mocy złego ducha? Jednak był we mnie poprzednio Duch Święty, z tej przyczyny wiedziałem, że owo, co czytam, jest prawdą.Niedługo nadal przyjechał aż do mnie mój kamrat, który był wtedy w środku seminarium, również powiedział, że w czasie spotkania modlitewnego modlono się za niego i został uwolniony. Nie rozumiałem, co proch na myśli. Powiedział mi, iż puder szkopuł z masturbacją – wyznawał to, rozmawiał o tym problemie spośród kierownikiem duchowym, stosował się do wszystkich jego wskazówek, niemniej jednak od początku do końca był zaręczony tym grzechem. Wtedy pomodlono się wewnątrz niego dodatkowo… teraz jest wolny. To mnie zszokowało! Pomyślałem, iż o ile owo prawda, to wiele rzeczy do wnętrza moim życiu wymaga takiej modlitwy, zaś jest wciąż zatrzęsienie innych ludzi, którym wolno by wewnątrz ów podejście pomóc. I no, metodą prób oraz błędów, zacząłem szukać najdroższy w odniesieniu do uwolnieniu.Kilka lat po doświadczeniu chrztu w Duchu Świętym odczułem, iż potrzebuję coraz więcej uzdrowienia. I no, Bóg okazał mi łaskę natomiast pewne osoby modliły się zbytnio mnie, abym mógł przeżyć wewnętrznego uzdrowienia do wnętrza relacji spośród moim ojcem. Owoce tej modlitwy mnie zaskoczyły – zauważyłem, że jest we mnie więcej odwagi, kiedy mówię do dużych grup ludzi. Nie byłem już istotnie zamknięty a z zaprzątniętą uwagą na sobie. Zrozumiałem później, że Bóg ma odwzorowanie poniżej naszego życia, natomiast taki projekt ma ponadto szatan. To mąż chciał, abym żył równoczesny lękiem dodatkowo w życiu nie podjął tego, co przeznaczył mi Bóg. Dlatego doszedłem aż do wniosku, że potrzebuję uzdrowienia na głębszym poziomie dodatkowo… uwolnienia. NIE TYLKO KRĘGOSŁUP Gdy do wnętrza 1985 r. pojechałem na konferencję – Pan zaczął krajać na drobne kawałki moje serce. Wiernie służyłem Panu, byłem liderem wspólnoty, robiłem ogół, co do mnie należało, tudzież postępowałem słusznie, aliści… moje motor oziębło. Zawsze myślałem o sobie jako o synu marnotrawnym, który powrócił aż do domu Ojca, jednakowoż w tamtym miejscu Pan Bóg zaczął mi przejawiać także grzechy „starszego brata”. Bóg po raz kolejny skruszył moje silnik również doprowadził mnie do łez. Dzięki tym doświadczeniom powstała moja pierwsza lektura – „Powrót starszego brata”, która mówi o grzechach serca, o osądzie, o krytyce dodatkowo poczuciu wyższości.Podczas konferencji spotkałem pewnego księdza, o którym wiedziałem, iż modli się o uwolnienie. Pomyślałem sobie: A, co w tym miejscu, pójdę aż do niego. Najbardziej skłonił mnie aż do tego żałoba kręgosłupa, który notorycznie dokuczał mi przed różnymi ważnymi wydarzeniami, zatem także plus wtedy.Gdy w trakcie tej modlitwy klecha mnie zapytał, co mi się przydarzyło – odpowiedziałem spontanicznie, negacja logiczna faktycznie duża liczba spośród głowy, co spośród serca, iż do wnętrza pierwszej klasie zostałem zmyty przed całą klasą. Wtedy poprowadził nade mną modlitwę uwolnienia natomiast wyrzeczenia się zła. Kiedy stanął do wnętrza autorytecie Jezusa, sprzeciwiając się szatanowi – poczułem, że jest byt w mnie, co uważałem wewnątrz kawałek siebie samego, natomiast teraz to ze mnie wychodzi! I raptem stałem się wolny. Ksiądz nazwał to „coś” odrzuceniem, tym samym wyrzekłem się odrzucenia, zaś Pan mnie uwolnił. Zobaczyłem wówczas, tak jak czynów wewnątrz moim życiu było popełnionych z lęku przed odrzuceniem – niczym wiele zamknięcia się do wnętrza sobie, chronienia samego siebie, jakim sposobem wiele egoizmu... Myślę, że ów przypadek pomoże nam poznać, dlaczego wylew od momentu zwodzenia prowadzi nas do nawrócenia. To kłamstwa, do wnętrza które uwierzyliśmy plus które nosimy w środku sobie –sprawiają, że jesteśmy zamknięci i nie umiemy zezwolić miłości Boga. Już samo noeza tego, co jest w naszym sercu – daje wolność. Czasem to, co do wnętrza sobie nosimy, wydaje się naszym przyjacielem. Niektórych rzeczy trzymamy się kurczowo, tak więc wyrzeczenie się ich przypadkiem wyjawiać się nam ryzykowne. Tak się do nich przyzwyczailiśmy, iż boimy się, jacy będziemy, kiedy odrzucimy to wszystko. Dlatego musimy nagabywać Boga o objawienie prawdy o nas – i zgodność spośród rzeczywistością wyzwala!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Miłosne sny

Rozmowa o czakramach