Potęga medytacji

Zgodnie spośród Prawem Przyciągania przyciągasz do swojego życia te rzeczy, sytuacja i kontekst, które korespondują spośród twoimi dominującymi myślami oraz przekonaniami – tak jak świadomymi kiedy i nieświadomymi. Każdy rewir twojego życia, twoje zdrowie, pieniądze, związki jest wobec wpływem tego potężnego Uniwersalnego Prawa – „podobne przyciąga podobne”.Na jakiej jesteś częstotliwości? Wszystko, włącznie ciebie, twoje myśli plus lada co, co chcesz czyli negacja logiczna chcesz doświadczyć jest czystą energią o różnej częstotliwości. Prawo Przyciągania opiera się na zasadzie, że podobna animusz przyciąga podobną energię. Przyciągasz do siebie nie to, czego pragniesz ale to, co jest wewnątrz harmonii spośród twoją częstotliwością, wibracją. Ta choć jest zdeterminowana na mocy dominującą postawę umysłu, twoje najczęstsze myśli oraz głębokie przekonania.Możesz wywabić ździebko wybierzesz. Aby zręcznie wyciągnąć byt, czego chcesz doświadczyć w swoim życiu musi owo istnieć twój spontaniczny wybór. Nie koniec ostatnim tchem pożądać a chcieć. Potrafisz wywabić całość, albowiem natychmiast jesteś połączony ze wszystkim, widzialnym oraz niewidzialnym. Nikt także nul nie istnieje wewnątrz oddzieleniu odkąd ciebie. Poczucie oddzielenia, jakiego doświadczamy wewnątrz świecie fizycznym jest podyktowane poprzez postępowanie, w który nasze zmysły odbierają ten bezkresny ocean wibrującej energii. Jesteśmy jednością spośród Uniwersalnym Umysłem, spośród którego pochodzą wszystkie rzeczy. Twórcza nasilenie twoich myśli jest nieograniczona.Zmiana częstotliwości. Aby wprawnie wydostać to, co wybierasz by zaistniało wewnątrz twoim życiu, musisz wyszkolić się dobrać energię twoich myśli także działań spośród esencją twojego wyboru.Twórcza przedstawienie graficzne jest podstawową techniką skutecznego przeprogramowania podświadomego umysłu. Dzięki niej zaczniesz przyciągać do życia te rzeczy a stosunki, które świadomie wybrałeś.Zrozumienie Prawa Przyciągania negacja logiczna polega na obwinianiu siebie to znaczy kogoś wewnątrz niepożądane dar naszego życia. Obwinianie się nadal w wyższym stopniu przyciąga warunki, których negacja logiczna chcesz. Znajomość tego Prawa powinna nieco ofiarować ci siłę, by zdjąć całkowitą zobowiązanie w środku obecne dar w poprzek uchwycenie potęgi myśli. Biorąc odpowiedzialność zbytnio własne los, udzielasz sobie wewnątrz ten tryb siły do zmiany tego życia.Prawo przyciągania jest neutralne. Nie osądza, nie karze, negacja logiczna nagradza. Służy by łączyć podobne energie ze sobą. Ty określasz kryteria przez myśli tudzież przekonania, tudzież ono bezbłędnie dopasowuje je oraz łączy spośród rzeczą, która spełnia twoje kryteria.Nie musisz się uczyć wzorem Prawo Przyciągania działa. Jest owo Uniwersalne Prawo Wszechświata, działa obojętnie odkąd tego azaliż je rozumiesz a akceptujesz, przenigdy negacja logiczna przestaje działać. Twoim podstawowym celem jest przemiana mentalnego nastawienia poprzez zmianę dominujących myśli plus przekonań. By wystawać się panem własnego życia musisz ogarnąć swój szare komórki, zaś negacja logiczna Prawo Przyciągania.Za sprawą filmu „The Secret”, dużą uwagę skupiło owszem Prawo Przyciągania. Jednakże sztuka filmowa nie ukazuje całego obrazu. Prawo Przyciągania jest podstawowym Uniwersalnym Prawem, które spaja wszystko wraz, nadto przedtem istnieje jeszcze siedem Uniwersalnych Praw, do których odnoszą się starożytni mistycy tudzież tajemne nauczania. Poznając wszystkie Prawa Wszechświata zrozumiesz prawdziwą naturę rzeczywistości plus gdy możesz pojmować życia opartego na własnych wyborach. Prawo Przyciągania jest pierwszym, głównym krokiem wewnątrz tym kierunku.Wiele napisano książek o potędze podświadomości. Wiele napisano książek o niejako przyciągania. Dlaczego w takim razie sporo ludzi rezygnuje ze stosowania go w życiu, mówiąc, że jest bzdurą, iż negacja logiczna działa. Ten paragraf powstał na podstawie moich wieloletnich doświadczeń, gdzie dzięki stosowaniu zasad prawa przyciągania dostaje notorycznie to czego potrzebuje oraz wypowiedzi ludzi na wielu forach. W książkach uczą, iż pierwsze danie co masz poczynić, owo stwierdzić czego chcesz, wyimaginować sobie cierpliwie obiekt natomiast przyjąć, iż go masz…i w tej okolicy jest marny błąd.Pierwsze co masz sporządzić, to uzmysłowić sobie, iż jesteś dzieckiem Wszechświata (Boga gdyby jesteś osobą religijną), racja samo ważną jak drzewa, gwiazdy, zwierzęta. Kiedy ciebie zabraknie insurekcja puste położenie, które nikt nie zapełni. Z jakiegoś powodu przyszedłeś na ten świat. Jesteś ważny. Masz reguła egzystować tutaj natomiast weselić się darami jakie niesie dla ciebie Wszechświat.Dlaczego owo podkreślam? Ponieważ nieustannie mam wewnątrz pamięci medytację, którą prowadziłam kobiecie w środku wybitnie ciężkiej sytuacji rodzinnej również finansowej. W medytacji pojawił się jej płynący do niej estetyczny kielich ozdobiony szlachetnymi kamieniami. Czara spokoju tudzież ukojenia, św. Grall…a płeć nadobna w środku myślach powiedziała „Nie jestem godna” i kielich znikł.Z przykrością stwierdzam, że wciąż tkwi wewnątrz trudnej sytuacji, jak bądź wizualizuje sobie cele a poprawę życia. Niestety, podświadomie sabotuje je, ponieważ nie wierzy, że jest godna.Pierwsze co mamy sobie unaocznić to…Jesteśmy godni miłości, szczęścia także zaufania. Jesteśmy godni zdrowia, spełniania marzeń natomiast radości. Jesteśmy godni.Po drugie – kiedy jesteś w tej chwili poinformowany, ze jesteś warty wszystkiego, co Wszechświat ma ci do zaoferowania w jaki sposób najbardziej wyobraź sobie cel swoich marzeń. Uczą nas, by było to wewnątrz czasie teraźniejszym. To jest prawidłowe, jednakże wzorem zwykle lucyfer tkwi w środku szczegółach. Po pierwsze danie, gdyby jestem zdrowa, to się negacja logiczna mam potrzeby się leczyć. Jeśli mam wymarzony lokal mieszkalny, owo negacja logiczna mam potrzeby go budować. Jeśli ociupinę mam…owo nie mam potrzeby tego zdobywać. Czyli negacja logiczna podejmuję działań wewnątrz tym kierunku. Po drugie, przed chwilą rzeczy martwe są niezmienne. Jeśli chce czegoś żywego również rozwijającego się…owo mam podarować temu teren zabudowany na wzrost i zmianę.Przykład. Kiedy miałam sepsę, negacja logiczna mówiłam „Jestem zdrowa”, wszak moja pochwała brzmiała – „Zdrowieje, spośród każdą chwilą wracam aż do zdrowia.” W ciągu 16 dni wyszłam ze szpitala…z powodu Bogu (Wszechświatowi podczas gdy który woli), lekarzom plus sobie.Kiedy potrzebowałam pracy, moja aprobata brzmiała „Jestem dobrym pracownikiem, każda jednostka jest szczęśliwa mogąc mnie zaangażować” – dodatkowo działaBogactwo – Pieniądze przychodzą do mnie wewnątrz obfitości ze wszelkich źródeł.Z tego co zauważyłam na forach wybitnie cyklicznie są popełniane podstawowe błędy..używanie czasu przeszłego lub przyszłego.Przykład„Zdam egzaminy” – epoka spodziewany, czas przyszły nie określona. Kiedyś może zda.Prawidłowym dla mnie ujęciem tego celu byłoby „Mam wiedzę dodatkowo umiejętności by zdać egzamin. Odpowiedzi na pytania przychodzą mi spośród łatwością.”„Dostanę pracę” – onegdaj na niechybnie…”Pracodawca jest uwieńczony powodzeniem zatrudniając zdolnego również dobrego pracownika jakim jestem” – jest lepszym pomysłem„Wygrałam (tutaj duża kwota) plus spełniam swoje marzenia: – Podwójny błąd. Pierwszy to Chronos przeszły. Skoro wygrałam…to po co mam grać? Drugi, owo przypuszczenie, że jedyną drogą aż do spełnienia marzeń jest wygrana wewnątrz lotto. To ciężko ogranicza cenny jakimi mogę owo osiągnąć. Zmieniłabym to na – „Mam łut wewnątrz grach losowych. Zawsze wygrywam tyle ile potrzebuje”. Dwa – Wszechświat mi sprzyja także zewsząd pojawiają się dyspozycja dodatkowo okazje aż do spełniania marzeń. Realizuje swoje cele zaś marzenia z łatwością.Ważnym jest by konkretnie również nader wyraźnie wskazać cel. Tutaj mi przychodzi na intencjonalność należący do mnie pobyt wewnątrz kręgielni plus słowa mistrza łucznictwa aż do swego ucznia. Kiedy byłam na kręgielni na początku miałam zerowe wyniki. Zmieniło się owo, podczas jak zaczęłam kumulować się na kuli i celu. Do tego stopnia, że gacze nieopodal zauważyli, ze jeśliby odwrócą moją uwagę, kula zbacza spośród celu. Może negacja logiczna ówczesny to najwyższe wyniki, jednakowoż 7-9 kręgli strącałam. Koncentracja na celu jest kluczem. Nietzsche powiedział „Wielu trzyma się obranej drogi. Niewielu dąży do celu”. Afirmacje mają ci pomóc być wyposażonym ciągle intencja przedtem oczami.Jeszcze lepiej obrazuje to legenda o mistrzu łucznictwa oraz jego uczniu.„Uczeń zapytał się mistrza:Mistrzu dlaczego nie mogę zajść wewnątrz cel. Ty trafiasz zbyt każdym razem.Mistrz się zapytał:Widzisz tego ptaka na pobliskim drzewie? Słyszysz rwetes strumienia mimo? Widzisz gdy wiatr kołysze trawami, oraz chmury z wolna płyną?Uczeń odpowiedział:Tak Mistrzu.Na to Mistrz odpowiedział:Przestań honorować rozpędzać się otoczeniu plus skup się na celu.”Pamiętaj – Twoja pragnienie tworzy. Wiedz czego chcesz. Określ jasno własny zamysł i miej wolę po niego sięgnąć.Po trzecie – emocje są nośnikiem. Jeśli nie doceniasz tego co masz tudzież jesteś przynoszący nieszczęście…owo negacja logiczna będziesz uwieńczony powodzeniem mając tego dwa bicie więcej. Pamiętaj, że przepisy przyciągania negacja logiczna jest chociażby aż do końca przyciąganiem. Jest wręcz budzeniem odpowiednich wibracji dodatkowo wydarzeń naokoło ciebie. Myśl, emocje są falą. Podobnie jakim sposobem dźwięk. Wyobraźmy sobie obiekt handlowy muzyczny spośród kamertonami, pod warunkiem uderzysz do wnętrza jeden kamerton odezwą się te o tym samym dźwięku. Jesteśmy takimi kamertonami. Emocja tworzą silne fale, jeśliby nasze myśli (nasze chce) nie jest zgodne z naszymi emocjami…owo te fale się znoszą. Jeśli chcesz miłości, radości tudzież szczęścia, wcześniej wzbudź do wnętrza sobie te uczucia…Wszechświat odpowie.Dwa – Wiara chroni twe marzenia. Uwierz wewnątrz siebie, uwierz sobie plus uwierz, iż marzenia są wewnątrz zasięgu ręki. Entuzjazm, zobowiązanie oraz przyjemność są skrzydłami, które zaniosą cię aż do celu.Po czwarte – zachowaj pomyślny rozsądek. Może to dość szczytowy przypadek, toż przedstawienie graficzne śniegu na pustyni nie inaczej ma marne szanse realizacji. Określamy cele, w które lokalny psychika jest skłonny uwierzyć. Byśmy się dobrze zrozumieli. Uważam, iż wszystko możemy wypłacić także każde marzenie możemy spełnić. Jednakże dziele drogę na etapy zaś mam korzystam z podstawowej zasady maga „Jestem tym kim jestem, wewnątrz miejscu dokąd jestem, biorę rzeczy takimi jakimi są dodatkowo wykorzystuje je wzorem najlepiej potrafię”. Wiele osób skupia się na tym czego nie ma, co zaledwie chce mieć. „Z pustego chociażby Salomon nie naleje”. Najpierw skupiam się na tym co mam, a następnie patrzę, jak mogę owo wyczerpać, by zwyciężyć to co chcę mieć.Po piąte – Zacznij zamieszkiwać swoje marzenia wewnątrz życie dodatkowo słuchaj swojej intuicji. Jeśli wszystko idzie w poprzek, zastanów się, czy by na pewno wyjście, którą wybrałeś jest dobra. Jeśli byt ci mówi „Nie”…owo czy też na nie.Pamiętaj – Żadna akceptacja nie zastąpi działania.Przykład. Bardzo chciałam dysponować pelerynę. Kiedy zamówiłam również dałam zaliczkę na jedną…dostałam drugą od czasu krewnej. Kiedy potrzebowałam kuchenki gazowej 9dlatego że ze starej gaz się ulatniał), kupiłam przeznaczenie a wygrałam na nią pieniądze. Za każdym totalnie robiłam trochę wewnątrz tym kierunku. Kiedy miałam sepsę słuchałam lekarzy także mnogość spałam. Jednak po wyjściu ze szpitala stwierdziłam, że w ciągu trzech miesięcy będę w środku stanie zatańczyć muzyka rockowa end rolla bez zadyszki plus…chodziłam na spacery oraz powoli zwiększałam wysiłek. Oczywiście, iż mi się udało.

Jakiegoś czasu staram się zapracować sobie przywyknięcie medytacji. By na co dzień wieczorową porą siadać, wzdychać, zwietrzyć zadowolenie, koncentrację, negacja logiczna niepokoić się dyskomfortem, istnieć w wyższym stopniu wdzięczną za co, to mam, jechać aż do rygi większą uwagę na otoczenie. Ale najbardziej ze wszystkiego, chcę zrozumieć swój umysł.Rozmowy spośród osobami, które medytują latami uzmysłowiły mi, iż zagłębianie się w myślach owo nie są jakieś w tym miejscu automatyzmy, którymi podążę i naraz całość się rozjaśni. Dopiero zaduma nauczyła ich egzystować z większym natężeniem uważnymi, lepiej rozumieć siebie i zwietrzyć wolność.Myślę, iż to łagodny nawyk. Nie jest banalny, sama sprawdziłam (i ustawicznie sprawdzam), jednakowoż można począć odkąd małych kroków. Trenuj. Nie uda się bodajże w ciągu pierwszym razem. Dlatego nazywa się to treningiem.Przygotowałam porady, które mogą wesprzeć i Wam, i mnie samej, stworzyć podwaliny i posuwać się praktykę medytacyjną. Nie musicie rozpoczynać ich wszystkich od momentu razu. Spróbujcie samopas i wracajcie aż do tego artykułu tak wiele lanie, do tego stopnia zechcecie.Usiądź na odwrót na dwie minuty.To wydaje się niezwykle łatwe, ażeby dumać przy użyciu dwie minuty. I super. Zacznij od momentu dwóch minut każdego dnia z wykorzystaniem tydzień. Jeśli odpowiednio pójdzie, zwiększ pora o kolejne 2 minuty i też medytuj po 4 minuty w poprzek tydzień. Jeśli co siedem dni będziesz dodawał sobie cokolwiek czasu, wewnątrz ciągu dwóch miesięcy będziesz umiał medytować dzięki 10 minut, co jest rewelacyjne, wszak zacznij od małych kroków.Pierwsza przedmiot rano.Łatwo stwierdzić „będę dumać każdego dnia”, natomiast nadal o tym zapominamy. Ustaw sobie budzik i reminiscencja każdego dnia, gdy się budzisz i poprzypinaj sobie karteczki „medytuj” wszędzie gdzie się da.Nie zastanawiaj się zbytnio nader, co, jakim sposobem, gdzie – po prostu to zrób.Wielu ludzi martwi się tym gdzie przycupnąć, w charakterze usiąść, azali wyzyskać aż do tego poduszkę… wsio setnie, jednakowoż owo nie jest grunt, tak aby zacząć. Usiądź po prostu na krześle, kanapie lub łóżku. Jeśli będzie Ci wygodniej – usiądź na podłodze po turecku. To nic z większym natężeniem błędnego dwie minuty, wobec tego po prostu usiądź. Potem dopiero możesz się niepokoić w jaki sposób zoptymalizować wszystkie dodatki, byś czuł komfort nieznacznie dłużej, atoli na początku nie ma to większego znaczenia. Usiądź w ową stronę gdzie Ci wygodnie i gdzie jest cicho.Sprawdź co czujesz.Gdy zasiadasz aż do sesji medytacyjnej przyjrzyj się temu, co historia się w Twoim ciele i umyśle? Jak się czujesz? W jakiej formie jest Twój umysł. Jesteś zajęty? Zmęczony? Odczuwasz pewien popłoch? Bez względu na owo, z czym przychodzisz na sesję – wsio jest wzorem w najwyższym stopniu w porządku.Licz oddechy.Teraz, kiedy w tym momencie się wygodnie ułożyłeś, skoncentruj się na oddechu. Skieruj swoją uwagę na to, jakim sposobem atmosfera wchodzi na mocy kinol do płuc. Spróbuj liczyć „jeden” kiedy robisz wdech i „para” kiedy wydychasz. Powtarzaj to, aż doliczysz aż do 10.Wróć spośród błądzenia.Twój umysł będzie sobie wędrował. To jest pewne. I negacja logiczna ma z tym problemu. Gdy zorientujesz się, iż w taki sposób się koleje życia, uśmiechnij się do swoich myśli i z pewną taką nieśmiałością wróć do liczenia oddechów. Możesz spostrzegać lekką frustrację, toż owo pod każdym względem ok, jak czasem się rozproszysz. To trening. Nie będziesz mistrzem rzeczywiście odkąd razu.Rozwiń przyjazne nastawienie.Gdy zauważysz, że Twoje myśli i emocje zaczynają się dopychać aż do świadomości, spójrz na nie przyjaźnie. Potraktuj jako przyjaciół, negacja logiczna wrogów i tych, którzy ażeby przeciwnie przeszkadzali. One są częścią Ciebie, aliści negacja logiczna całym Tobą. Bądź życzliwy, a negacja logiczna szorstki.Nie martw się, że robisz co źle.Będziesz się tym przejmować. W porządku. Wszyscy do tego stopnia mamy. Ale nie robisz niczego źle. Nie ma idealnego sposobu na medytację, po prostu ciesz się tym.Nie martw się o oczyszczenie umysłu.Wielu ludziom wydaje się, że rozważanie jest po owo, aby zdezynfekować myśl ewentualnie cofnąć się wszystkie myśli. Nie. To od czasu do czasu przypuszczalnie się zdarzyć, natomiast nie jest to celem medytacji. Masz jakieś myśli w głowie? Bardzo dobrze. To na amen normalne. Wszyscy je mamy. Nasze mózgi owo fabryki myśli i nie możemy ich po prostu uciszyć. Za zamiast tego, trenuj koncentrację i uwagę np. na oddechu.Pozostań wewnątrz tym, co się pojawi.Gdy uczucia i myśli się pojawią, możesz uszczknąć chwilę spośród nimi poprzebywać. Wiem, że mówiłam o tym, by wrócić aż do oddechu, atoli w środku trakcie treningu (np. po tygodniu) możesz i spróbować zostać w środku tym, co się pojawia. Mamy tendencję aż do unikania uczuć takich jako, np. frustracja, gniew to znaczy cykor, jednakże kontemplacja pokaże Ci, że wskazane jest w jakkolwiek po prostu istnieć, poprzyglądać się z ciekawością tym emocjom i myślom.Poznaj siebie.Praktyka ta negacja logiczna służy wyłącznie koncentracji uwagi, lecz służy poznaniu tego, niczym działa Twój umysł. Co się losy w środku środku? To trudne, natomiast w poprzek obserwowanie dokąd Twoje myśli wędrują, co Cię frustruje azali z jakiego powodu unikasz trudnych uczuć. Dzięki temu zaczniesz odkrywać siebie. Bądź dla siebie przyjacielem. Gdy będziesz siebie lepiej poznawać, rób owo z przyjacielskim, pozytywnym nastawieniem, zamiast istnieć dla siebie najsurowszym krytykiem. Poznasz prawdziwego przyjaciela. Uśmiechnij się i daj sobie afekt i uwagę.Przeskanuj swoje ciało.Kolejną rzeczą, którą możesz sprawić, w charakterze wprost przeciwnie staniesz się trochę przewyższający w środku podążaniu za swoim oddechem, owo zgrupowanie się na poszczególnych częściach ciała. Zacznij od stóp, co czują? Potem przesuwaj się co chwila wyżej. Kostki, łydki, kolana, aż do czubka głowy. Zauważaj przestrzeń niezadrukowana, dźwięki, energię. Jeśli popracujesz spośród oddechem bodaj tydzień, skup swoją uwagę na świetle, które Cię otacza. Kolejnego dnia zauważaj dźwięki. Jeszcze kolejnego – energię, którą masz w sobie.Zaangażuj się.Nie mów „ok, spróbuję sobie pomedytować na skroś parę dni”. Naprawdę się temu oddaj. Przynajmniej przez miesiąc.Możesz owo wytwarzać wszędzie.Jeśli np. podróżujesz lub byt Ci wypadnie pilnego o świcie, spróbuj to dopuścić się np. do wnętrza biurze. W parku. Podczas lunchu. Gdy dokądś idziesz. Medytacja na siedząco, to rasowy metoda na początek nauki, toż ano no, trenujesz mindfulness wskroś całe życie.Spróbuj prowadzonej z wykorzystaniem kogoś medytacji.Jeśli miałoby Ci owo pomóc, spróbuj prowadzonej medytacji. Znajdziesz je np. na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PSTTeT0-ZioZnajdź towarzystwo.Możesz dumać sam. Ale pod warunkiem wolisz, możesz również podjąć próbę spośród kimś. To przypadkiem istnieć dostawca, dziecko, przyjaciel. Albo umów się ze znajomym, iż się sobie zameldujecie, podczas podczas gdy oboje skończycie poranną medytację.Znajdź grupę.Nawet lepiej, znajdź grupę medytacyjną i dołącz aż do niej. To może egzystować dowolny środowisko w środku Twoim mieście, kameralne spotkania w środku małej salce lekcyjnej lub grupy online, gdzie możesz wyrządzać pytania i umawiać się na medytację spośród innymi.Uśmiechnij się.Gdy skończysz te swoje „2 minuty”, uśmiechnij się. Poczuj wdzięczność, że miałeś okres jeno na kwestia siebie, że potrafiłeś się przyjąć do pracy, że pokazałeś, że możesz sobie wierzyć, że poświęciłeś trwanie dla lepszego poznania siebie i zostałeś swoim przyjacielem. To tak fantastyczne dwie minuty Twojego życia. Prawda?Medytacja negacja logiczna zawsze jest łatwa czy chociażby uspokajająca. Ale ma bez liku plusów, tudzież Ty możesz rozpocząć uprzednio dzisiaj i prowadzić dalej to z wykorzystaniem resztę swojego życia. Powodzenia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Lata kontemplacji

Miłosne sny

Rozmowa o czakramach